Skolan.

Idag har jag haft matte, ehm sen hade i svenska. och vet ni va tommy sa HAHAH nåt jättekul! Han sa..

ASSÅ FUCK! JAG HATAR NÄR FOLK SKRIVER OM SÅNT! Jag hatar när folk skriver vad dom har haft för lektioner i skolan.. De är en annan sak när folk skriver om de för dom mår dåligt av de.. Men när dom skrier om sina ämnen och sånt.. ingen vill läsa de! Själv va jag inte i skolan idag. Vet ni varför!? FÖR JAG HATAR SKOLAN! Jag hatar när folk säger till mej att jag måste gå i skolan för att få en utbildning! Om jag inte vill ha en jävla utbildning då!? Om jag faktiskt vill göra nåt kul med mitt liv? Pengar betyder inte allt för mej, jag behöver inte så mycket. Bara så jag klarar mej är jag nöjd! Jag vill inte ha nåt tråkigt piss jobb, och göra samma sak varje dag! Jag är trött på de redan nu, att jag knappast orkar.. Hur fan ska jag kunna orka senare då? Jag tänker göra vad jag vill med mitt liv, jag vill ha ett liv, i alla fall ett roligt liv.. inget dött liv! Om jag ska ha ett jobb, ska de va kul! Och om jag ska få ett jobb jag tycker är kul, så är de INTE matte eller svenska, eller fysik, biologi, idrott.. ja ingenting! Engelska är de ENDA bra ämnet. och Musik såklart, de är de bästa ämnet <3. Så fuck you, som säger till mej vad som är bra för mej eller inte! JAG LEVER FÖR HELVETE MITT EGET LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0