Simple plan, Avril Lavigne & hamstern hihi.

Jag ska försöka kolla nu snart om hamstern är en kille eller tjej.. De kommer va hemskt, och faktum är att jag suger på sånt.. Så.. lycka till hamster. Jag lysssnar på Simple Plan.. Och dom har inget datum för att komma till sverige eller danmark, och de är ganska dåligt. Vill verkligen se dom live. De va de första bandet jag lyssnade på som fortfarande finns och fortfarande är unga.. Har gillat dom i 3 år nu typ.. Kanske inte så länge för er. Men för mej är de de.. eftersom jag fortfarande älskar dom. Och Avril har jag lyssnar på i 4 år.. Och henne har jag inte heller sett, och de suger. För de skulle jag VERKLIGEN vilja göra! Och hon har heller inga planer på att komma till sverige eller danmark tydligen.. Sverige förstår jag, men danmark va väl bra sist hon va där? Eller? När hon va i sverige kom de ju typ bara 1000 pers eller nåt. Men aja.. ha de bra allihopa! (Även om ingen läser min blogg xD).


Kommentarer
Postat av: Ronjjah

SV: Åhhh visst e dom !! ;D jag vill men tror alla kmr bli typ galna plus att jag tror nog inte att jag kmr kunna sluta skriva om dom ;)

2011-08-21 @ 19:24:54
URL: http://Ronjjah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0