Nyheter om Avril och Deryck.

Idag fick jag reda på att Avril har gjort 8 nya låtar!
Fan vad glad jag blir! Man får vänta 4 år på att Goodbye lullaby kommer ut.. Och nu håller hon på med en till. Jag tycker de är awesome! Hoppas hon släpper ut albumet nästa år! Bara för de måste jag lyssna på henne.. jag sitter och lyssnar på Green Day, men vill lyssna på henne nu hihi.
Och så fick jag reda på att Deryck i sum 41 dejtar Hanna Beth.. En bloggerska så jag trodde de skulle va en fjortis.. Men hon verkar va pretty cool! Jag ska kolla lite mer på henne, så jag är faktiskt glad att Deryck har hittat nån nu, efter Avril :D .
(De ända dåliga är att hon har ett uppochner vänt kors på sin bloggs logga D: ).

Men ha de bra
Hejs! :D <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0