Cut.

Hej! Asså.. jag mår inte bra, jag vill bara cutta mej själv. Jag vet inte varför, jag bara känner ett starkt behov av de. Att blodet ska rinna ner från handleden. Och de är hemskt.. Jag vill bara de, jag vill bara känna de. Jag vill verkligen inte, men jag kommer inte att orka stå emot snart. Allting gör så ont, min kropp gör så ont. På morronen & kvällen är de värst. Jag mår så dåligt att jag mår illa och knappast kan äta.. Snälla, hjälp mej! Vad fan ska jag göra? Jag vill inte ha de såhär!

Kommentarer
Postat av: Maja

oj.. det lät inte bra..

2011-08-26 @ 10:03:45
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har ingen lösning till dig, men du ska veta att jag finns för dig om du skulle behöva prata! <3

2011-08-26 @ 17:35:35
URL: http://zarahmartinus.blogg.se/
Postat av: AG

don't know what to say..

bara att man måste fortsätta kämpa, fast det knappt går. jag, och massa andra finns alltid och stöttar dej när det är jobbigt. och kom ihåg att vi älskar dej!

2011-08-26 @ 19:25:41
URL: http://slangabellas.blogg.se/
Postat av: Noah

Säger som AG, vet inte va jag ska säga ens...



Du måste fortsätta kämpa, även om allt bara känns förjävligt! Jag (och många andra) älskar dig nåt otroligt mycket och världen hade inte varit detsamma någonstans utan dig..



Jag älskar dig så otroligt mycket att det inte går att förklara Hanna! Hade det inte varit så sent hade jag ringt upp dig nu, men gör det imorgon istället så slipper jag väcka dig..



Men hoppas att du vet att du ALLTID har mitt stöd, och att du A L L T I D kan ringa om du vill snacka!!!!



Blev ett jävligt långt inlägg nu, men whatever.



ÄLSKAR DIG!!!!

2011-08-28 @ 23:49:15
Postat av: nora

svar: <33



Jag kan komma på något som får dej att må bättre, men jag finns om du behöver prata<3

2011-08-30 @ 13:31:00
URL: http://tjeejenbakomkameralinsen.blogg.se/
Postat av: helene

jag känner igen känslan .

Men det finns inget annat att göra än att kämpa emot.

Trust me, jag vet det är svårt som ett helvette, men efter ett tag blir det bättre.

2011-10-28 @ 21:16:21
Postat av: helene

Jag känner igen känslan.

Trust me, det finns inget annat att göra än att kämpa emot. Det är svårt som ett helvette, och det verkar omöjligt, men det blir bättre efter ett tag.

Så kämpa på!

2011-10-28 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0