Efter en lång dag.. (känns de som i alla fall ^^).

Nu sitter jag i skolan, efter en dag med klättring.
De va typ asläskigt, jag va riktigt rädd när jag va där uppe! Seriöst!
Men nu kom jag tillbaka till skolan för att jag måste vänta på mamma till två och klockan är typ 10 över 1. Men de är för att jag faktiskt inte vill gå till tandläkaren själv (a).
Nu har jag ätit 2 choklad glassar med, vilket som är awesomegott! :D.
Igår spelade vi in med bandet låten "the end".
Fidde ska bara mixa skiten, sen skickar han den till oss, så har vi den upplagd! :D.

www.myspace.com/redsign09

Jag hoppas verkligen på att ni inte har glömt att lyssna :o.
Jag har läst ungefär halva "miles to go" nu med Miley Cyrus.
Den är riktigt grymt asså!
När jag har läst färdigt den, så skriver jag hur den är.

Men ha de riktigt gött.

Kram Slasha (: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0