LIVE!

Nu sitter jag i skolan som är astråkigt D: .
Alla ni som bor i kristanstad, kan gärna kolla och kolla på mitt band Red Sign imorron, som faktiskt ska va förband åt Miss Li! :D.
De är 2 andra förband som också är där, och de är vår första spelning. Men jag tror vi nog kommer va helt okej. Om ni vill, får ni gärna komma och kolla. Klockan 18:00 i tivoliparken och en fråga som alla hela tiden undrar: JA, de är gratis inträde. Om ni vill lyssna på mitt band, kan ni gå in på www.myspace.com/RedSign09 . Säg gärna vad ni tycker, om de inte är er musikstil, så kan ni gärna lyssna på hur ni tycker liksom. Vi kan va bra, utan att ni gillar musiken haha. Men ja :D.
Men, ni får ha de så himla bra

RedSign Slasha .

BTW.. jag sjunger..

Kommentarer
Postat av: Beeea:)

Heeej Hanna :) Jag tror att jag kommer ;) Agnes och Alice kommer nog också, jag måste se dig!!!!! :P



// Beeeeeeeeeeea:)

2010-09-14 @ 17:42:41
URL: http://skolansugerfett.blogg.se/
Postat av: MMatilda'

aaah Hanna!

lyssnade, & jag tyckte att dte va riktigt najjs!

vill vääääärkligen komma imon, får se om jag kan..

men kan väl messa mig sen så att jag får ditt nummer så kanske vi kan säga hej imon ;d<3

2010-09-14 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0