Jag typ.

Vet ni vad som retar mej mest? När folk tror dom vet mer för att dom är äldre. Vissa som är äldre än mej kan va HUR dumma som helst seriöst. Och när folk bara håller på och tjurar hela tiden för ingenting alls. Och när folk håller på och ignorerar alla. Många kallar mej barnslig för att jag kanske vill upptäcka nya saker, gör saker som jag inte får och sånt. Men vissa av er är så tjuriga hela tiden! Bara blir arga, och tror ni vet allt. Jag orkar inte med de, och så säger ni att jag inte bryr mej. Detta gör mej så jävla trött på livet ibland asså! Jag vet inte, men jag vet att jag inte orkar mer av ert tjat asså. Jag duger som jag är, jag ska inte kamma håret, färga om håret, inte färga håret grönt för att de är en "onormal" färg. Jag tänker inte klä med "normalt" jag tänker inte bete mej "normalt" heller! För fan! Jag är awesome för att jag vågar va mej själv! Och jag tycker faktiskt om mej själv, jag är väldigt glad för att just jag är jag.

BTW.. Så älskar jag Gud.
Då menar jag inte en moderatgud.
Utan GUD.


Kommentarer
Postat av: AG Tage :D <3

det är bra att va onormal! haha, <3 det vill jag va. och jättefin bild! <3<3

2010-09-03 @ 19:51:41
URL: http://citrondricka.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Sv; jo det gör jag.



Ett sånt där armband fick jag då jag konfade mig.

2010-09-04 @ 00:04:47
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0