En liten skriva av text..

Jag sitter i skolan nu.
och bajs bajs BAJS på denna cpiga dagen!
Allt har bestått nästan av hur ledsna alla männsikor är, hur mycket alla folk hatar varann.
Jag har en extra dålig dag idag, en sån dag när de känns som att alla är emot mej.
En sån dag, när man inte orkar kämpa med nånting.
Men jag känner mej så falsk då!
Jag säger till folk, att de är bara att fortsätta kämpa med allt jobbigt som händer i deras liv.
Men, så orkar jag knappast göra de själv idag!
De känns som att jag har kramp i armen med, vilket som suger röv.
Matten måste jag göra, och den är astråkig.
Vilken tur att de finns sms ibland seriöst.
Tack Gud, för den uppfinningen.
Just nu känns de som att jag bara vill gå och lägga mej, be till Gud, somna om, och sen är de nästa dag, och då är allt bra igen.
Måste så många människor, va så elaka mot alla?
Fatta vad bra allt skulle vart om vi skulle haft ett BRA samhälle.
Egentligen är de meningen att alla vi människor ska sammarbeta, de va därför Gud skapade oss.
Alla tror att de är emot hans vilja att svära, men de är nog inte de han bryr sig om mest.
Som såna moderater, som går i kyrkan varje söndag, tror att dom är bättre människor fast dom ser ner på andra.
Folk har sååå fel uppfattning, jag svär, jag slåss, jag dampar. Men jag tror på Gud ändå.
Och slåss gör jag för jag har ett jääävligt svårt problem med min ilska.
Jag försöker att ändra på de, men då ska folk hålla på att reta upp mej för att dom tycker de är kul!
Och sen va de nårra blattar som sa till mej och Tanja "jävla svennar"
Och jag bara "flytta hem igen om sverige är så hemskt"
Jag är inte rasist, men jag tycker de är fel av folk att komma hit, och hata sverige, när vi bjuder hit dom och låter dom bo här för dom har ett helvete i sitt förra land!
Och sen håller dom på att säga att sverige suger. De tycker jag bara är riktigt idiotiskt.
Och nej, jag säger inte att alla är såna, för de finns många snälla och trevliga blattar med.
Och Gud vad skönt de kändes att skriva av sig.
Ni kommer säkert inte orka läsa denna texten, men de är inte mitt problem.
Men om ni har orkat läsa denna texten, är jag väldigt tacksam.

Eftersom jag ska försöka kämpa resten av dagen, tycker jag att ni med ska göra de.

Kram
Slasha.
 

Kommentarer
Postat av: Beeea:)

Det var en jättebra text Hanna, jag håller verklige med dig :D:D<33

2010-09-29 @ 19:29:37
Postat av: Slasha

Tack :)<3.

2010-09-29 @ 21:19:56
URL: http://greendayslasha.blogg.se/
Postat av: AG :D

fy vad du är braaa! :D asså, jag tror exakt som du om Gud o det, och du har helt rätt. <3

du är så duktig på att skriva! :)<3

2010-10-08 @ 21:05:48
URL: http://citrondricka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0