Varför ska livet va så svårt?

De fanns en gång i tiden, när allt va bra.
Bandet va de inga problem med.
Jag hade en massa vänner.
Folk va snälla, la inga dumma kommentarer.

Eftere nårra månader, förändras allt.
Allting blir hemskt, svart, dimmigt, suddigt.
Man vet inte vad som händer liksom.
Allt blir inte som de en gång varit.
Jag passar inte i denna stan.
Fler och fler börjar hata mej, de är svårt att bo kvar här.
Jag vet att jag har mina vänner, men de är så svårt att träffa dom nu när man går på en annan skola.

Folk säger hela tiden "vi måste träffas snart, Gud vad jag saknar dej<3<3<3" Sen ringer dom ALDRIG.

Jag har nått botten nu, och ni säger bara: tänk positivt, de blir bra med bandet. Men ingen fattar hur de känns! Mitt band är mitt liv, dör bandet dör jag. De är värre än att bli dumpad, att bli av med bandet gör lika ont som de skulle göra om min mamma dog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0