Trust is a dirty word.

Trust is really a dirty word. When you thought she was your bestfriend, or he loved you. You did just prove to yourself that it was just another lie.

De finns inget värre än att bli sviken, de är nog de jobbigaste som finns. Eller en av dom jobbigaste grejerna i alla fall..  Varför litar man alltid på fel personer? Varför är de så jävla svårt att hitta en männsika, som man kan lita på? Turligtvis har jag nårra stycken, men de känns som att dom också börjar försvinna. Alla börjar gå sina egna vägar, och dom spåren kan jag inte gå i. Eftersom jag har mina löften, och jag tänker inte svika nån.

Kommentarer
Postat av: ogge

kolla för jag har gjort en sak om dig :D

2010-07-30 @ 17:55:47
URL: http://oggenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0