Livet.

Livet blir nog aldrig som man tänkt sig.
Har man tänkt sig att man ska ändra på sina dåliga vanor,
jag menar. Com' on, hur ofta händer de?
Det ända jag kan göra när jag mår dåligt är att sätta på "hold on" med Green Day.
Och dehär med kärlek, varför är de så svårt egentligen?
Varför ska alla bli sura, om man gör något som inte är precis som dom vill ha de?
Jag menar.. Kan folk inte bara va nöjda med vad dom har, istället för att bara vilja ha mera?
Som vissa tjejer som måste va taskiga mot sina kompisar, eller skada sig själva för att vara "coola" framför killar. De är bara så töntigt, varför kan inte bara alla va sig själva och acceptera varandra som vi är? iställer för att bara hålla på och trycka ner varann. Livet bygger mest på vårt samhälle. Och de bästa är att samarbeta, och berömma varandra? Jag menar, vill den tjejen äta en massa kakor så hon blir tjock, får hon göra de! Hon är ju inte en dålig människa för de, eller hur? Varför måste folk va sura, och säga "de va inte jag som gjorde fel" och inte kunna förlåta. Man kan inte alltid hålla på och va självständig och ta sig själv i förstahand, de blir bara fel. Man förlorar bara dom äkta vännerna då. Man måste inse att man själv kanske också har gjort lite fel, Och att man inte bara är en liten ängel.

GreenDayslasha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0