Göteborg!

Åh, jag ska till göteborg i helgen! Jag ska se sweet ride! :D. Och om Adde och Noah är riiiiktigt snälla, delar dom på en biljett till crashdiet på lördag till mej (a). Kanske inte mina favvoriter, men jag kanske gillar dom bättre när jag ser dom eller nåt haha. Om Rulle svarar på mina sms, kanske jag ska träffa henne där med! Åååh, Gud vad jag ÄLSKAR göteborg! Jag ska fasen flytta dit! Och.. nu är jag påväg med ett nytt band. Emma ska spela trummor, Emil bas och jag sjunger och spelar gitarr sålänge. Vi har ungefär samma musikstil, och jag tror vi vill spela typ samma musik. Hoppas de blir bra asså! Om de blir bra, ska vi spela in och allt sånt. De hade vatt riktigt gött! :D. Och imorron (onsdag) har min lärare fixat att jag ska spela in bad reputation med Joan Jett. Asså inte med henne, de hade vatt en dröm kan jag säga! Men jag ska nog lägga ut de på youtube, och på bloggen och allt. Vi får se.. Mitt liv är pretty awesome right now! :D

- Slasha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att Green day hade en musikal i New york för ett par dagar sedan och att det var jätte bra.

Du skulle gärna åkt dit och sett musikalen elle hur? / Valentina

2011-01-05 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0