Topp fem skivor.

Mina topp 5 skivor:

1: Warning
2: GNR lies
3: Brand new eyes
4: Never min the Bollocks
5: American idiot.


Warning tog jag som etta för att ALLA låtar är så otroligt bra, och man hittar en mening i alla. Varje gång jag lyssnar på den skivan så blir jag helt otroligt positiv, ser inga problem alls. Inte världen känns så betydelsfull!

Mina topp 5 låtar från skivorna:

Warning:

1: Hold on
2: Minority
3: Waiting
4: Castaway
5: church on sunday

GNR lies:

1: Used to love her
2: Nice boys
3: Mama kin.
4: One in a million
5: Reckless life

Brand new eyes:

1: Where the lines overlap
2: Misguided ghost
3: ignorance
4: Brick by boring brick
5: The only exception.

American idiot:

1: Jesus of suburbia
2: St.Jimmy
3: Holiday
4: She's a rebel
5: Homecoming


Never mind the Bollocks:

1: Anarchy in the U.K
2: Holidays in the sun
3: God save the queen
4: Bodies
5: Pretty vacant


Kommentera gärna vad ni tycker (: .

Slasha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0