The motto was just a lie. It says "home is where your heart is, but what a shame cause everyones heart dosen't beat the same"

Jag tror HELT ärligt att Green Day är dom ända som typ fattar vad jag känner, och de värsta är att dom inte vet att jag finns. Billie Joe Armstrong, har kollat mej i ögonen en gång. But that is it. Ingen fattar argheten jag känner, dom tycker bara jag är en dum idiot, som vågar säga mina åsikter, och vågar va annorlunda. Jag vet inte vad jag ska göra ibland, speciellt när jag inte mår bra. För de finns nästan inget som kan bota. Men jag vet att jag inte är ensam i alla fall, och de känns skönt. De ända som hjälper är nog att spela musik med Emil, särskillt när vi kör låtar från Warning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0