Svårt att förstå!?

Varför är de så svårt för vissa folk att förstå att de är BRA att blir arg ibland?
Alla tycker att man är ett cp barn för att man blir de.
Och då vet dom inte ens vad cp är..
Jag blir arg ofta, vid rätt tillfälle.
Men om jag blir arg, så blir alla andra sura fast de faktiskt är deras fel att jag blir arg.
Men dom fattar inte de, dom sitter bara hemma och snackar skit om mej:
"Slasha är helt dum i huvet".
Jag tycker alla ni som är såna konstiga folk kan DRA ÅT HELVETE!

Detta är mitt liv for crying out loud.
Och ni idioter, ska inte förstöra de.

Till alla folk med lite vett i sig.

Have a good day

Slasha Rose Chilllog.


Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; låter bra det tjejen! :D



ja men dom har ju lätt bästa mascaran! :D

2010-08-24 @ 10:30:37
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0