Sjuk..

Dagens frukost: En macke med ost gurkar och kaviar på, och en macka med ost och marmelad på.
Du har på dig: Simple Plan tröja, och trosor x).
Dagens låt: Green Day - Last of the american girls.
Dagens dusch: Orkar inte duscha idag.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: Inget
Dagens händelse: Sjuk.
Dagens planer: har inget planerat för idag
Dagens vill ha: friskheten, så jag hade kunnat repa.
Dagens saknad: Benjamin, Tanja & AG<3.
Dagens drog: musik.
Dagens tråkigaste: Allt typ..
Dagens finaste: Alla som bry sig<3.
Dagens önskan: Att min dröm blir sann.
Dagens måste: Sova.
Dagens dricka: Cola.
Dagens köp: inget.
Dagens mat: Uppvärmd pizza.
Dagens sjuka: Jag.
Dagens kärlek: Benjamin ofc.
Dagens mående: Kasst.


Kommentarer
Postat av: AG <3

jag längtar till torsdag! haha, <3. saknar dej stollmycket! <3

2010-08-24 @ 15:39:20
URL: http://citrondricka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0