Inspelnings bilder 22/8-10.

Jag är sjuk idag igen.
Vilket inte är så kul eftersom jag har bara hunnit gå i den nya skolan i 2 dar.
När jag hade bestämt att jag skulle börja där, bestämde jag mej också för att inte få nårra nya kompisar.
Eftersom, i förra skolan höll alla tjejer på att bråka hela tiden, och jag orkar inte med de igen.
Jag vill inte att nån tar de på fel sätt, men jag orkar verkligen inte.

Och jag spelade in med mitt band Red sign i söndags (22/8)
Här kommer lite bilder på de tänkte jag, om ni orkar kolla :).

En liten minigitarr :).

Haha, jag tyckte detta va så kul.

Fidde och Zebbe. (Zebbe gitarristen)

Jakob, jag & Robban (: .

 Robbans hand är svettig.

Emil va tvungen att va otrogen mot rusta.

Zebbe är arg på mej.

Aww..

Jag sjöng..

Detta är inte alla bilder, detta är nårra av dom jag tog..

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/pages/Red-Sign/264936707772?ref=ts

Där hittar ni bilder som alla tog.
Om ni är intresserade ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0